هامس رودریگز رکورد زد؛ رشد 128 درصدی ارزش ستاره کلمبیایی طی یک سال

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

هامس رودریگز رکورد زد؛ رشد 128 درصدی ارزش ستاره کلمبیایی طی یک سال

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

هامس رودریگز رکورد زد؛ رشد 128 درصدی ارزش ستاره کلمبیایی طی یک سال

شماره 10 لوس بلانکوس در این یک سال ارزش های خودرا به همگان نشان داد.

طرفداری- به گزارش AS و به نقل از وبسایت transfermarkt، هامس رودریگز ستاره کلمبیایی رئال مادرید که سال پیش با قیمت 80 میلیون یورو از موناکو به مادرید آمد، حالا به یکی از مهره های اصلی تیم مادریدی تبدیل شده است.

او که در تابستان گذشته پس از درخشش در جام جهانی مورد توجه همگان قرار گرفت، ابتدا به عنوان یک خرید تبلیغاتی برای رئال مادرید تلقی می شد ولی با گذشت زمان مشاهده شد که هامس بازیکنی خلاق و آینده دار است و با توجه به آمارش در اولین فصل حضور در مادرید یعنی 17 گل و 17 پاس گل روزهای خوبی را در تیم رئال مادرید پیش رویش است. علاوه بر بحث فنی رئال مادرید و فلورنتینو پرز با جذب هامس به دلیل محبوبیت بالایی که در کشورهای آمریکای جنوبی داشت موفق شدند بخش زیادی از بازار آمریکای جنوبی را در اختیار بگیرند.

اما حالا با گذشت 1 سال وبسایت ترانسفرمارکت که متخصص قیمت گذاشتن روی بازیکنان فوتبال است، در گزارشی مدعی شده است که این بازیکن کلمبیایی در سال گذشته بیشترین رشد قیمت را در بین بازیکنان فوتبال داشته است و با رشد 128 درصدی رتبه اول رشد ارزش در بین بازیکنان فوتبال است. این وبسایت که در همان بدو ورود هامس به رئال قیمت او را 35 میلیون یورو اعلام کرده بود حالا مدعیست که رودریگز نزدیک به 80 میلیون یورو ارزش دارد، رقمی که با توجه به نقل و انتقالات این روزهای فوتبال  (استرلینگ: 70 میلیون - فرمینیو: 40 میلیون) و با توجه به ویژگی های رودریگز خیلی هم گزاف به نظر نمی رسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 30 تير 1394 | 23:21 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.